Маркетингови изследвания
Маркетинговото изследване е първата стъпка и основата на ефективното взимане на решения. То представлява система от методологични инструменти за събиране и обработка на данни, необходими за откриване и решаване на проблемите, свързани с маркетинга.
Изследванията могат да се сведат до два основни типа: количествени и качествени. Всеки вид има своите силни и слаби страни и би дал различен тип информация. Така те взаимно се допълват и би следвало да бъдат използвани, без единия да изключва другия и обратно.
Какво можем да направим за Вас?
- анализ на потребностите,
- намиране на информационни източници,
- набиране на информация (изработване на анкети, провеждане на тестове, провеждане на интервюта),
- анализ на информацията,
- използване на информацията (проследяване на зависимости, изготвяне на доклади).